fredag 19 februari 2010

Medlemsvärvningar

I min roll som föreningsordförande värvar och registrerar jag medlemmar. Jag har registrerat värvningar gjorda av mig, av min familj, av en kollega i min förening samt av Mats Rudin. Jag har inte på något sätt den senaste veckan eller när värvningarna registrerades hemliggjort varifrån värvningarna kommer.

Jag skulle – precis som Sten Nordin – ha registrerat värvningar åt vilken annan medlem som helst. Det är vår uppgift att värva medlemmar till partiet om vi vill att moderaterna ska växa.

AB, DN, EX, SvD

1 kommentar:

Anonym sa...

Otroligt fult spel som vi har sett de senaste dagarna. Stå på dig!

Själv har jag läst DN:s artiklar i ämnet och häpnat över den låga kvaliteten. Jag har fått känslan av att det endast är sensationsjournalistik som gäller. Faktagranskning och källkritik har lämnats därhän. Nåväl, DN har tappat mig som prenumerant.