torsdag 17 december 2009

Ett mindre genomtänkt byte

Mitt bloggande går dessvärre på lågvarv och det beror inte bara på att jag har en hel del att göra. Största skälet är att jag under ett svagt ögonblick lurades att tro att en ny Nokiatelefon med en massa finesser skulle underlätta min tillvaro. Ack så fel jag hade. Allt som kan strula strular, det går inte att blogga från den och ljudet är dåligt. Jag saknar min Sony Ericsson.

Idag hade jag skickat in bilder på folkpartister som hade tomteluva i kammaren. Igår hade jag bloggat från stadshusmoderaternas trevliga glögg. Jag hade även rapporterat från när Pensionsmyndighetsutredningen lämnade in sin slutredovisning till socialförsäkringsministern.
Detta kan ni läsa om på pensionssystemet.se.

Och ja, jag kommer byta telefon igen...

Inga kommentarer: