måndag 4 oktober 2010

Bloggpaus

Jag har nu avslutat min period som riksdagsledamot och därmed tar denna blogg en tillfällig (eller definitiv) paus. Mina motioner, artiklar och annat från mina fyra år i riksdagen finns samlat på hemsidan.

Jag kommer nu att vara hemma ett par månader med vår lilla dotter. Ni som känner mig och/eller läser denna blogg vet att jag inte ser nåt större värde i att skriva om privatlivet. Således tar denna blogg en paus. Kanske återuppstår den när jag måste tycka till om något.

Jättetack till er som läst!

Hemsidan om Pensionssystemet kommer även fortsättningsvis fungera och uppdateras.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu är det ta ställning! Nu gäller det barnen i samhället också, den tredje part blir nu drabbad och det är inte okey! De behöver mat på bordet, tak över huvudet och framför allt en sjuk förälder som idag inte kan ge barnen trygghet ... de är väl ingen som vill barnen så illa, eller?
PÅSKUPPROPET, http://resurs.ning.com/events/paaskupprop-mot